понеделник, 29 февруари 2016 г.

Буква И като Индианец

Ето, че минахме и буква И. Да си призная малко ме затрудни, но то всяка буква в началото ме затруднява.

Ето и накратко, какви бяха нашите занимания, посветени на буква И.

Направи игуана от пластелин. Бях направила подложка с истинска игуана и буква И, нарязах телчета за крака, език, опашка. Аз правя различните части от тялото и давам на Ежко, да съединява, той се справя много добре, правихме и буква И, но нормално интереса не беше голям.


Сензорна игра, търсене на буква И, в леща. Едно голямо метене, но сега седмици след това и много говорене, взима материала и го ползва по предназначение, с редки изключения.


Иглу на което оцветявахме буква И, той много обича точковите маркери, така че си хареса заниманието, задължително, на всеки лист му пишех името, така подсъзнателно го научава.


Музикални инструменти, които трябва да сложи на сенките им. Много му хареса думата банджо и постоянно я повтаряше.


Индиански пера, които мушкахме в дупки.

Две по две, еднакви. Ежко по скоро правеше влакче.


Правихме от солено тесто буква И, индианец и игуана, част от които кучето ни изяде, после с водни боички оцветихме шедьоврите, естествено на Ежко не му беше достатъчно и продължи на лист, като аз без да исках му показах как да пръска с четката, и започна веселбата :) С това участвахме в предизвикателствата.


Сорторане на музикални инструменти, нямаше интерес да сортира.


Броене на иглута и правехме чертички, пингвина да стигне до иглуто.


Накрая на заниманията аз се правех на индианец, слагах си шапка с пера, заедно с Ежко я правихме. Поздравявах като индианец, играехме на имитации, който държеше буква И, правеше нещо, другите имитирахме.

Другата игра: слагам на земята буквите, които сме учили и аз показвах, питах коя е буквата, виждаме ли я на земята и всички тичахме и стъпвахме върху нея.

Най- запомнящ се беше индианския поздрав :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар