неделя, 22 април 2018 г.

Ninjago Рожден ден на Витя

Преди 2 години се зачетох в този блог , в който майка на 4ри деца, разказваше за направата на един различен, прекрасен РД на своето дете, като почти всичко сама реализираше.

Аз се вдъхнових и от тогава всеки път с месеци преди рождения ден, мисля как да стане приказка и най- важното детето ми да е най- щастливото на света!

Та мисленето наистина е месеци преди събитието, но реализирането в последния момент, както винаги, ама такава съм си.

Започнах с надписа, но този път реших, да е кратко и ясно само ЧРД, че като помня какво рязане беше за на Тиана рождения ден.


Та снимки на детайлите нямам, изобщо нямах време да се спра на едно място, да все са такива хвърчащи.
Много е важно в началото надписите започват с нинджи и завърват, стана много красиво.

Тук се вижда и голямата цифра,та да малкото ми юначе става на цели 4.
Изобщо не мислех да я правя, но той поиска, тъй като сестра му имаше на рождения си ден.

Но стана много яка, имах задача да има нинджи по нея, та ги залепих на шишчета и набучих.

Както виждате облечен е като нинджа, костюма ши майка ми, специално двамата с Витя ходихме да търсим плат, трябваше да е като Ния.
Естествено и той стана в последната минута и бях на тръни, но все пак БЛАГОДАРЯ МАМО!

а най- хубавото беше реакцията на Витя "Ехаааааа"


Направих и за всяко дете лента за глава, за да се превърнат всички във нинджи, като със златисто написах името на всеки гост.
Благодаря на другата баба - Малинка, тя ги заши всичките, за нула време.


Водещ на рождения ден бях аз ( зелената нинжда), а помощник тате Тошко ( учителя Ву).
Бях измислила много игри, но но половината не успяхме да направим, я че сме забравили реквизит, я че не стигна време.
Имахме и помощник- аниматор ДИдо, който също много помогна за атмосферата :)

Въртяхме се като нинджи, показвахме любими ниндва пози, а после си премерихме силите.



Играхме играта с щипките, на мен ми се скучна тая игра, но пък децата май си я харесват :D


На всеки РД правим сценка, запазена марка е за нас.

Та но този път, хич не се получи, изобщо моя мъж запецна не се сещаше грам, какво следва, какво да каже, а аз толкова забавно го бях измислила, та даже и сценарий написах, ама кой да ти го чете.

Както и да е, важното е, че на децата много им хареса и със захлас гледаха и очакваха какво ще се случи :)
Направих им и мечове от балони, та потренирахме и с тях.


Последва и Пинята, направих Гармадон, и те с жезала на учителя Ву го налагаха със затворени очи. Тук мислех, че ако не я счупи Витя, ще изпадне в рев, но всички чакахаме просто да се счупи, за да си вземат лакомсво, което се оказа нинджа близалки :) Е няма да ви кажа, какво тичане беше като се счупи пинятата и каква радост :) Лудница, дай им близалка и не ги търси.


ТорТаТа, лелел мале,поръчката беше да е с малини и да е с много крем, та реших да я направя с желатин,е да ама желатина на долния блат не хвана и от там нататък беше голямо крепене на тортата, в колата едвам я опазихме, а накрая я сипвахме с чашки като крем, представях си я по съвсем различен начин. Но важното е , че рожденика като я видя каза "Ехаааа", та съм спокойна, а е и първата торта която се изяжда, та даже и не стигна. Трябваше да има и бенгалски огън и фонтан, но мистериозно изчезнаха, но и без това не се знаеше, дали ще се задържат на тортата.



Менюто беше хапки върху змия

Банички, изваренки, понички, които бяха за игра, но се изядоха, мъфини.

А хита беше, нинджи за хапване, Витя даже не можеше да повярва, че се ядат. Лесни са за изплънение. Маршмелоу, забучвате на клечка, после с бял шоколад и рисувам с черен очи и уста. Снимки нямам, но ето тази от която гледах.

А когато попитах, което нещото което най- много му е харесало на Витя, той каза, листовете, които късаха с голи ръце, като истински нинджи.



Имаше танци, имаше игри, имаше усмивки, беше уникално, беше велико.

Най- прекрасния рожден ден.

А Виталий каза "Мамо, щом някой има прекрасен рожден ден, значи е рожденик всеки ден"

Обичам те, моя малка Нинджа.

Благодаря на всички, които помогнахте този ден да се получи толкова специален.

Може да посетите нашият нов сайт за играчки.







Няма коментари:

Публикуване на коментар